Cardiff Rangers' FotoPage
cardiff hafiz muiz
By: Cardiff Rangers

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  1  2  3  [4]  5  6  7  8  9  10  11  12  >  >>]    [Archive]
Saturday, 27-Dec-2008 12:00 Email | Share | | Bookmark
Sehari di Manchester - 27 Dec 2008

Rumah Che Na di Manchester
With Che Na
Depan rumah Che Na
View all 24 photos...
Berjalan musim winter ni cabarannya ialah cuaca yang teramat sejuk dan wanktu siang yang singkat.Kami sampai di Manchester lebihkurang pukul 7 malam, dah gelap gelita macam tengah malam, Kebetulan masa tu memang teramat sejuknya, 0 darjah celcius! Frosty lagi dan berlarutan sampai keesokan harinya. Alhamdulillah dapat bermalam dirumah Che Na dan paginya ke Wing Yip Manchester, macam dok Hong Kong! Kemudian ke Manchester United. Ini antara tarikan di Manchester ... cukuplah ambil gambar di luar stadium dan depan kedainya. Lepas tu berkejar ke rumah Julia dan Jo di Cheetham Hill @ Kampong Melayu Manchester. Dalam keadaan sarat, sempat lagi menyediakan meehun goreng dan seri muka untuk kami. Terimakasih banyak2. Keesokan harinya Ju warded dan bersalin anak perempuan. Tahniah


Friday, 26-Dec-2008 12:00 Email | Share | | Bookmark
Boxing Day di Cheshire Oak Designer Outlets

Started the journey
Toll lagi...
Bayar di tong tu je...
View all 12 photos...
Sale & shopping ... itu yang ditunggu oleh ramai Melayu di UK ni. Ada yang sanggup bermalam di hotel lagi ... kami kebetulan sampai di Liverpool turut terkena tempiasnya ... bukanlah shopping... window shopping jer. Orang kata Cheshire Oaks ni designer outlets yang terbesar di UK. Ada 120+ kedai semuanya tapi kami tak terpergi. Penat dengan kerenah Hafiz dan Muiz dan poketnya pun ringan sangat ... adalah buah tangan setakat yang perlu saja. Kalau tak memang tak merasalah designer punya! Yang peliknya, nampak macam tempat ni tempay shopping orang Melayu!


Wednesday, 24-Dec-2008 12:00 Email | Share | | Bookmark
Visit to Liverpool 24-25 Dec 2008

Happy betul dapat berjalan...
Sesat... tomtom bawak kami!!!
Tak sampai2... Sampai tertidur!
View all 36 photos...
Alhamdulilah hajat kami ke Liverpool tercapai. Kereta pun tak meragam ... perjalanan pun ok, cuma bila bercuti masa Krismas ni, kedai semua tutup! Begitu jugak points of interest...yang pentingnya dah sampai dan kalau ada rezeki mungkin boleh datang lagi


Monday, 22-Dec-2008 12:00 Email | Share | | Bookmark
Zamri & Keluarga di Cardiff

 
 
 
View all 6 photos...
A mini get-together at our place with family Dr Hairul, family Mas, family Sifah and family Zamri from Egham, Surrey.


Sunday, 21-Dec-2008 12:00 Email | Share | | Bookmark
Farewell untuk Dr Salmah

Ijah with Karmila and Kamilia
Kakak with Karmila and Kamilia
Hafiz with Firdaus and Faiz
View all 6 photos...
Berbagai-bagai cabaran yang perlu diharungi...Dr Salmah terpaksa pulang ke tanahair untuk bertugas semula pada 26 Dis. Anak-anak dan suami terpaksa ditinggalkan. Bidi yang studi dan harus menguruskan anak2 bukanlah suatu tugas yang mudah. Doa kami agar mereka bersabar dan tabah melalui cabaran ini.


[<<  <  1  2  3  [4]  5  6  7  8  9  10  11  12  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net